اومد ابروشو درست کنه، زد چشمشم کور کرد یعنی چه؟

سایت سرگرمی ، تفریحی و اوقات فراغت فان سنتر

اومد ابروشو درست کنه، زد چشمشم کور کرد یعنی چه؟

۲۹ بازديد ۱ نظر

۱- یعنی به قصد اصلاح کاری آمد اما نه تنها آن را درست نکرد بلکه خرابکاری دیگری هم به بار آورد!

۲- این اصطلاح را به کسانی می گویند که ادعا دارند می توانند مشکلات را حل کنند اما نه تنها آن مشکل به دست اینان حل نمی گردد بلکه مشکلات دیگری نیز به مشکلات قبلی می افزایند.

اینجاست که به این دست از افراد می گویند: ما را به خیر تو امید نیست؛ شر مرسان!

۳- البته گاهی برخی افراد با نیت قلبی خوب و درست برای حل یک مشکلی اقدام می کنند مثلا می خواهند بین دو نفر از اعضای خانواده که با یکدیگر دعوا کرده اند صلح و سازش برقرار کنند. اما از بد حادثه نه تنها موفق نمی شوند بلکه ممکن است کاری کنند که دعوا و اختلافات شدیدتر گردد. اینجاست که با ناراحتی می گویند: آمدم ابرویش را درست کنم، زدم چشمش را هم کور کردم!

یعنی نه تنها موفق به سازش نشدند بلکه کینه و کدورتشان بیش از پیش شد!

۴- این ضرب المثل به خوبی بیان می کند که اگر در کاری تخصص و مهارت ندارید بدون هیچ خجالت و شرمندگی بگویید بلد نیستم، در توان من نیست و… و مسئولیت آن کار را قبول نکنید؛ خیلی بهتر از آن است که وارد آن کار شوید و دردسر ایجاد کنید! وجدان کاری داشته باشید

روش های طبیعی آسان و موثر برای داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم

گاهی اوقات مجبوریم خودمان دست به کار شویم و ابروهایمان را ضخیم تر کنیم. بعضی از خانمها از لوازم آرایشی برای این کار استفاده می کنند. خیلی ها هم ممکن است به فکر روش های پر هزینه تر بیفتند. خبر خوب اینجاست که لازم نیست برای داشتن ابروهای ضخیم حتما کلی هزینه کنید. خوشبختانه روش های طبیعی موثری هم وجود دارد که به شما امکان می دهد با صرف کمترین هزینه به بهترین نتیجه برسید.

موادی که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم در آشپزخانه شما پیدا می شوند! راز داشتن ابروهای ضخیم و پرپشت همیشه خرج کردن پول فراوان و هنگفت نیست. می توان با همین مواد ساده اما موثر، رشد ابروها را تقویت کرد.

1- روغن کرچک

روغن کرچک یکی از گزینه های بسیار خوب برای تقویت رشد ابروها محسوب می شود، چون نه تنها باعث افزایش رشد ابرو می شود بلکه تارهای ابروها را هم ضخیم تر می کند. این مساله به این معناست که وقتی ابروهایتان رشد می کند، هر تار ابرویی که بلند می شود ضخیم و محکم خواهد بود. رشد ابرو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.